110122

Vaknade för drygt en halvtimma sedan...jisses!
Har inte sovit såär länge på år känns det som. Mamma ringde och väckte mig och sa att hon snart kommer hem. Do'h. Denna dagen kommer väl bli lite seg för att jag har sovit så länge men förhoppningsvis kommer den också bli kul! Fast jag vet inte vad vi har planerat idag... Men nu ska jag klä på mig riktiga kläder och sen ska jag väl se vad jag och mamma kan äta för middag idag, jag är såå hungrig.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?