110121

Nu är jag på skolan, ska jobba med min engelska lite. Äntligen är det Fredag.
Vad som händer idag har jag ingen aning, jag är på bra humör och känner för att göra något kul idag! Men vad är kul för något..? Man kan hya en film, laga god mat. Åka iväg någonstans, träffa nära och kära. Ah, idag känns det som en sån dag för mig. I helgen ska nog jag och mamma ta en gångsgrillen och åka iväg någonstans och umgås (tror kanske att det blir så) och då kommer jag ha kameran med mig, så bilder kommer nog upp i helgen. Känner att jag behöver ha lite kul för en gångs skull nu! (:
Men nu behöver jag jobba med min Engelska, och efter det så blir det väl Svenskan. Vet inte hur dax jag åker hem idag, får se.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?