110113 x2

Snart blir det att dra hem...känns skönt.
När klockan blir 12:30 så går jag till tåget, känns skönt. Ska ta bussen hem vid 16:10 så kommer nog gå hem till Lenny och Tess så länge. Mamma jobbar ganska länge idag så blir väl att jag fixar min middag själv. Imorgon blir det att stiga upp vid halv 6 eftersom att Emma kommer till mig kvar över 6 och sen åker vi till bussen som kommer vid 7. Kommer säkerligen vara jätte trött imorgon med det är sånt man får ta. Nu ska jag skriver lite mer på min Novell och sen drar jag väl, ska ringa mamma och säg att jag tar bussen hem senare. Och mamma, Tack för att du inte stressade mig imorse.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?