110111

Nu sitter jag i skolan...har skrivit på min novell men har hjärnsläpp just nu.
Ska nog dra hem vid 11:30 tror jag. Bror på hur det blir idag. Mamma slutar jobba vid 15 tiden och då ska hon hämta mig i stan. Tror vi ska handla då eller något. Men aja, jag har inget speciellt att göra just nu så ska väl försöka fortsätta på min novell. Hoppas jag blir färdig med den snart! Men jag skriver kanske något senare. Eller slänger jag in ett sms inlägg, får se.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?