110110

Sitter i skolan nu, på skolan dator. Ska snart gå till tåget. Känner mig lite stressad idag.
Har fått i läxa att skriva en Novell på längre än 1 sida men inte längre än 3. Det kommer nog bli svårt, haha. Och jag ska börja novellen med "Fåtöljen med de trasiga armstöden". hmm, känns ganska svårt men jag kommer väl på något! Ska rida ikväll vid 18 och min bror ska följa med mig dit. Känns okej. Men nu ska jag gå till tåget. Slänger nog in ett sms inlägg senare. Men nu måste jag kila, klockan är 11:30 och tåget går 12:14. tar egentligen bara en halvtimma att gå dit men känner att det är halt ute så jag vill vara i tid! men som jag skrev, slänger in ett sms inlägg senare nog.

Och Tack för de fina kommentarerna jag fått!! (: <3

- bild på min urgulliga katt -
- gammal bild -



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?