110110 x2

Känns verkligen skönt att vara hemma just nu...
jag har huvudvärk och känner att jag måste sova, ska stiga upp klockan 6 imorgon bitti då Emma kommer hem till mig kvart över 6 och vi ska köra in till stan vid halv 7 då bussen kommer vid 7. känns ganska segt men nu är det så (: jag försöker göra allt för att jag ska ta bussen själv igen. Anyway, vet inte vad jag mer ska skriva. Tycker iallafall att jag har varit duktig med inläggen idag, har försökt fixa så många som möjligt idag! (: Och visst, någon dag kanske jag bara skriver Ett inlägg pga att jag inte hinner att skriva fler. men en del dagar kanske det blir 4 inlägg som idag (inräknat detta). Jag måste ju umgås med mina nära och kära och inte bara tänka på bloggen hela tiden. Vilket jag tycker att jag sköter ganska fint då jag kan bara slänga in ett snabbt sms inlägg och sen får man mer tid till de sina. Men eh, nu ska jag ta något att dricka och sen blir det sängen för mig. behöver sömn. och som ni vet så slänger jag kanske in ett sms inlägg om jag inte hinner somna före det, haha! Oj... det blev mycket text tycker jag. men aja, kul med mycket text ibland.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?