110109

Vaknade vid 11 imorse. kändes skönt att sova så länge!
Johnny har hjälpt mig att sätta upp min hylla på min rum (Tack Johnny!). Idag blir det väl att jag ska försöka rensa lite på mitt rum, slänga kläder i tvätten. ha mer ordning på mina saker osv (: Färga håret är också ett måste idag! Ska fundera lite mer på mitt schema med. tror jag behöver ändra det igen... Somnade inte förens halv 3 inatt så är fortfarande lite trött. Och jag får hoppas att jag somnar tidigare då jag börjar skolan nu. Vill inte ha det jobbigt att stiga upp på morgonen och orkar inte vara trött hela dagen. Men nu ska jag sätta på musik och sen blir det att plocka i ordning på mitt rum!


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?