110108

Klockan är snart 00:00. och jag ska snart dra mig till sängen.
Idag har det mest varit datorn för mig. Men har också gjort en Cheesecake. haha. Iallafall, jag börjar bli trött så ska snart sova. och vill sova länge med, känner att jag behöver det! Skolan är ju snart och då kan man aldrig sova länge, så jag hoppas verkligen jag sover ut inatt!! GR8, tittade på klockan när den slog 00. Vilket betyder att jag kommer få en mardrömm inatt (lite konstig tanke men ah) brukar alltid få mardrömmar då jag kollat på klockan 00:00. Jag kan verka konstig men ärligt talat så är det sant. Jag får alltid mardrömmar då jag tittar på klockan vid 00 slaget. Men ah, nu kom jag ur mig. Jag ska byta om och sen blir det väl sängen för min del. Sömn? - Ja tack.
Slänger kanske in ett inlägg innan jag somnar, får se hur det blir.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?