110103

Har varit på möte idag, kändes helt okej. Bytte också två tröjor till en mindre storlek som jag köpt. Ska snart träffa Emma och då ska vi nog gå en runda (: och ska snart äta middag. är as hungrig. Funderar på att kanske ta lite foton ikväll när jag och Emma är ute och går eller så blir det imorgon. Känner att jag nog ska försöka uppdatera mer med bilder i bloggen! (: Men nu ska jag ta något att dricka och sen stänga ner datorn, slänger kanske in ett mobil inlägg senare eller så startar jag datorn ikväll. får se.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?