110102

Ja, nu är vi redan på 2011. Usch vad tiden går fort.
Idag är mamma, mormor och Johnny på IKEA. jag orkade inte följa med så passar Uffe istället! (: Nu ska jag precis hälla upp en varm Latte Macchiato och sen funderar jag på att skriva på min berättelse lite. Känner att jag behöver det! Har fixat med mina låtar på min Ipod lite, höll på med det igår med men visade sig att en del åtar inte ville ner i min Ipod. Men nu är det förhoppningsvis fixat! Funderar på vad jag ska göra idag... är sugen på att kanske gå ut med kameran lite, är ju "bara" - 3.5C ute. Fast får se vad som händer idag. Men nu ska jag dricka min Macchiato, lyssna på musik och skriva min berättelse, känner mig pepp idag! :D


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?