110207 x2

Nu sitter jag i bilen påväg hem, har ridit och kan säga att det gick jätte bra. Red en häst som hette Clever och han var verkligen pigg idag, och det är alltid roligt att rida en pigg häst! :) när vi är hemma så ska jag duscha och sen ska jag nog lägga mig i sängen, ska upp tidigt imorgon då jag ska till skolan. Tisdag imorgon, känns som det är onsdag. Minns inte vad vi har för lektioner imorgon, tror vi har Engelska, Pluggverkstad och Matte eller något. Men de får jag veta imorgon.



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?