mummel

Jag vaknade för någon natt sedan och hörde en masa mummel.
Alltså som om några pratar fast man inte förstår vad dom säger.
Tänk er själva att vakna mitt i natten utav att höra något sådant.
Det är läskigt.
Jag trodde först det var mamma som pratade i telefon men när jag lyssnade
lite så hörde jag att mummlet inte kom från övervåningen, och det var inte mamma som lät heller.
Så det var jävligt läskigt att höra och man visste inte vart det kom ifrån.
Och det lät liksom som om någon/några pratade till Mig. Fyfan.




Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?