110228

Kikat lite på nätet, hittat snygga kläder som jag kan tänka mig köpa. Men de är dyrt som fan. Allt kostar aldrig mindre än typ 300kronor. Och det suger. Är i skolan nu, står i korridoren, väntar på att min lektion ska börja. Är trött. Vill inte vara här längre. Har möte imorgon, ska se hur det blir nu med allting. Skolan är ingenting för mig, det har aldrig varit något för mig. Ursäkta för ett deppigt inlägg men nu blev det så :) ikväll är det ridningen, jag längtar.



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?