hönsen och din mannagrynsgröt

Jag minns att vi stog i erat badrum och jag slängde bröd skivor till hönsen utanför.
När jag tittade bakom mig så stog du alltid där och log, jag visste att du trivdes.
Jag minns varje gång jag skulle sova hos er och du bäddade min bäddsäng.
Jag minns också att varje morgon fick jag din mannagrynsgröt.
Jag saknar det, jag saknar dig. Ditt leende och alla minnen du berättade om din tid.
Jag saknar det verkligen. Det gör jag. Verkligen.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?