härliga känsla

Just nu vill jag ha lov, jag vill skriva på min berättelser jag håller på med (ja, det är fler än en) och jag vill bara ta det lungt. Vill se våren utanför och kunna sitta hemma i vårt finrum i soffan med datorn i knät, skriva hela dagen och se ut att våren är påväg. Jag saknar det. Vill snart kunna sitta så igen, men det fungerar inte nu när man inte kommer hem förens 18 im kvällarna typ. Det är ju mörkt då. Men vad jag egentligen vill säga med detta inlägget vet jag inte. Men jag ville bara skriva lite. Jag vill ha vår nu, vill kunna ta en massa fina foton, vill gå utan jacka. och så småningom kan man gå utan skor med. Det är en härlig känsla när våren kommer. Sitta på gräsmattan och gosa med katten, fotografera på allt som jag ser och kunna ha solglasögon. Ja, härliga underbara amazing känsla.



    



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?