Grattis Kent

Du skulle fyllt 56år idag, och det gör ont i mig när jag tänker på det.
Jag saknar dig verkligen, jag vill krama dig en sista gång och säga hur mycket du verkligen betyder för mig.
Jag behöver dig mer än du anar, mitt liv har bara gått neråt sedan du försvann.
Jag älskar dig Kent, grattis på Födelsedagen!


21/2 - 1955 - 30/9 - 2008
Du är älskad och saknad av oss alla!
Jag älskar dig, vill ha dig hos oss igen!



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?