skit dag

Detta blev en skit dag hela dagen ut.



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Carola

Nä vet du vad..När du vaknar im tänder du lampan,går och dra upp rullgardinen och tittar ut och säger högt till dig själv- Idag torsdag blir en bra dag.JAG SJÄLV ska göra dagen så bra jag kan och bara tänka positiva tankar hela dagen.Du kan och orkar!En ny bra positiv och god dag väntar Linnea.Kämpa,tålamod.Livet blir inte roligare om man är ledsen o ser negativt på saker.Det blir vad du själv gör det till.Det är svårt ibland,mycket svårt.Tro mig jag vet.Men ge aldrig upp ta dag för dag och sett upp lite delmål framför dig..kan hjälpa dig.Kram från Calla

2011-02-09 > 23:36:54

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?