Blåser, blåser, blåser och blåser

Blåser, blåser, blåser och blåser. Jaa, det har blåsit hela natten och regnade igår kväll. Vi fick precis strömavbrott igen. Detta är andra gången sedan jag vaknade. Skulle ju ta bussen idag men pga strömavbrottet så blir Emma lite sen så vi bestämde oss för att åka bil idag. Känns ändå ganska skönt då det blåser så mycket ute. Strömmen den hoppar fram och tillbaka, har en lampa utanför mitt rum som lyser in i rummet lite och den tände och släcktes två gånger nu. Hoppas verkligen inte det är strömavbrott på skolan. Och jag hoppas verkligen att tågen inte kommer strula då det blåser såhär mycket ute. Men nu ska jag försöka sova lite till, eller iallafall blunda.



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?