110223

Jag är vaken. Så himla vaken. Jag är trött.
Sitter och dricker kaffe med en filt om mig, jag fryser och är ganska trött fortfarande. Har vaknat flera gånger inatt så kändes att det var bäst att jag steg upp nu. Skulle ju egentligen passa min brors hund men sen blev det inte så idag. Men ska passa henne på Torsdag och då ska jag också passa min mormors hund. Ser fram emot det! Idag blir det BUP vid 14 tiden och sen ska jag väl ta bussen hem...ingenting man ser fram emot. Men ska göra mitt bästa. Nu måste jag ta något att äta om jag hittar något. Min mage börjar kurra.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?