110209

Det känns fortfarande som om det är Januari...
Nu snart ska mamma skjutsa in mig till stan, jag ska prata med BUP. Efter det vet jag inte vad jag ska göra. Vädret är hyffsat å funderar på att gå me kameran lite i sölvesborg och fota. Bara för att koppla av liksom. Känner att jag behöver tänka på annat och inte vara hemma, (och nej, jag menar inte att "det är bättre att gå till skolan") utan jag behöver lugn och ro. Gå en runda med musik i öronen. Ta kameran med sig. Fotografera allt man ser. Ja, det är avkoppling för mig. Riäl jävla avkoppling.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?