110208

Sitter i skolan, har jobbat lite med min Novell men kör fast hela tiden. Det är så tradit!!
Försöker få reda på om det går några tåg idag, för en del säger att tågen går medans andra säger att dom inte gör det och att de går bussar istället. Har kikat på Blekingetrafikens hemsida och där verkar de inte stå något om att tågen inte går. Men aja, får se vad som händer när jag står på tåget. Borde ju stå vid tåg stationen om inte tåget kommer eller om det är försenat. Haha (: Men nu ska jag kika lite på mitt engelska arbete och se om det är något jag behöver ändra där. Fast jag orkar inte, men jag måste. Är färdig med det arbetet. Går nog till tåget 12:30 så nu måste jag försöka fortsätta på min Novell. Och ska försöka att inte köra fast på den igen.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?