110205

ca 5 timmar sömn inatt. GR8.
Är hemma nu och har varit det i en timma typ. Har fixat med lite bilder som ska komma upp i ett tidsinställt inlägg på bloggen vid 20:00 :D Igår var jag och mamma ju hos Johnny och det var trevligt. Ikväll vid 18 ska vi in till grannen och äta middag och kika på Melodifestivalen med dom. Men nu ska jag spela lite på mammas dator och sen ska jag väl gå och väcka mamma (hon ligger och sover).


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?