b.i

idag mår jag ändå okej. bättre än vissa dagar men också sämre än andra.
sista dagen på detta året - känns väl OK. inget mer.
nästa vecka vet jag inte vad som händer. början på ett nytt år.

känns som de är massa tjat i luften. gör si, gör så, gör det, nu. press.
man håller huvudet högt och försöker göra de bästa utav moset som ibland uppstår.
och ibland blir moset helt geggigt och man fastnar i det, o så ibland är de så löst att man bara glider igenom det.

ibland känner man sig helt bortglömd o ibland känner man sig som värsta idolen.
jag orkar inte.



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?