111228

tror nog att jag ligger och sover såhär dax. tidsinställtinlägg.
Igår gjorde jag min efterlängtade conch piercing. trodde att de skulle göra jätte ont o att jag faktiskt skulle börja gråta lite. men nej. de stack bara till lite o sen var de över. men nu efteråt känner jag att de svider lite men inte så mycket att jag kan klaga över det. hoppas jag har kunnat sova någonting inatt för piercingen. har inte bloggat så mycket nu men de är pga att jag varit med Lizette + att internet på min mobil inte velat fungera. bilder på julfirandet ska komma upp innan helgen hade jag tänkt. är ju nyår i helgen. känns helt overkligt! men nu ska jag väl snart stiga upp egentligen, satte ju detta tidsinställdainlägget på 08 ändå. haha.



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?