Yari 'n' 110803

PH i K-stad ringe precis, min Yari har kommit och jag kan hämta den när som helst :D
Är värsta superduper lycklig typ. Vet inte om jag kommer trivas med mobilen men får vänja mig, har ju behövt en ny mobil väldigt länge nu. Har börjat läsa på en ny bok idag, Mörkrets Alla Färger. Den verkar spännande. Har en enorm huvudvärk just nu, sitter med datorn i knät och är på min andra flaska vatten. hah. Ska välja ut några bröllops fotografier som ska komma upp på bloggen idag med :D



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Amanda

Alltså, du har en väldigt bra blogg. Är dålig på att kommentera, men jag brukar i alla fall kika in här titt som tätt.

Bra blogg som sagt, fortsätt så! <3

2011-08-03 > 18:20:32
BLOGG: http://vimmelhimmel.blogg.se/
martina

Hallå där! tack så mycket! ja har röstat på din bild nu som var mycket fin!



du har en härlig blogg!



kram

2011-08-05 > 21:44:22
BLOGG: http://maartinastyle.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?