trogen köpare



SVAR;
Jo jag har faktiskt börjat fundera på att sälja mina bilder! innan var jag väldigt negativ till det och menade att det är ju mina bilder, varför ska någon annan få ha dom då? Men nu har jag väl blivit så "mogen" i tankarna att jag klarar av att sälja dom. Men först ska man ju ställa ut några bilder hade jag tänkt, funderar på att fråga biblioteket i Sölvesborg om jag kan få hänga upp några bilder där och lämna mitt visitkort. Vad kul att du uppskattar mina bilder!


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?