Känns okej och

dsc00192 (MMS)

Sitter på bussen nu. Känns okej och det bästa är att det är sol ute och lite små kallt. Första lektionen idag är religion. Efter det så har jag typ en timmes rast och sedan samhällskunskap. Och efter det slutar jag. Känns bra idag. Jag är på bra humör, inte trött och vet vilka klassrum jag ska vara i. Finnemang!



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



bara jag

Jag säger bara härligt härligt härligt. Tänk att det kan få kännas bra. och solen skiner. Gött gött gött. <3

2011-08-23 > 22:33:06

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?