Den kom mer än 5 minuter försent

Sitter på bussen nu. Den kom mer än 5 minuter för sent. Dörrarna vill inte fungera på den heller så ah. Jobbigt värre. Idag har jag svenska, historia och geografi. Ska nog snacka med läraren om jag kan få byta till matte istället för bild. Fast tror att jag kanske måste ha kvar bilden då jag är "godkänd" i matten. Ingen aning hur jag ska göra. Och min Ipod la av också. Jätte roligt.



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?