tittar på Hells Kitchen. Tänker på

Sitter och tittar på Hells Kitchen. Tänker på skolan imorgon. Tror jag har svenska, engelska och samhälle. Onsdag imorgon, ska till BUP när skolan slutat och sedan blir det väl att man ska hem. Ska också prata med en lärare i skolan ifall jag kan ha matte istället för bild. För känner att om jag inte har matte nu på ett helt år så kommer jag inte förstå någonting sedan när jag börjar gymnasiet.



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?