bussen in till stan

dsc00041 (MMS)

Sitter just nu på bussen in till stan. Behöver öva mig innan skolan börjar för ska ju ta bussen till skolan. Hoppar av vid torget för denna bussen gick inte det hållet som jag trodde den skulle göra. Blir sedan att gå upp till bror och då kommer mamma med äppelpaj. Gott gott. Fast har varit sugen på annanaspaj nu i några dar. Men snart ska jag hoppa av bussen så kan inte skriva mera.



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Wilma

Hej! Åh sjukt fin blogg du har!

2011-08-09 > 01:50:13
BLOGG: http://wilmaaolssons.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?