Krypandes

Oron kommer krypandes. Klumpen i magen känns som en sten, gråten vill ut ut ut. Tårarna försöker pressa sig fram men jag gör allt för att inte låta dom falla. De varma och kalla rysningarna man får i kroppen. Dom lätta skakningarna. Yrseln. Illamåendet. Huvudvärken. Känslan att bara vilja rulla ihop sig till en boll och aldrig sträcka ut sig igen. Tankarna som snurrar runt i huvudet på en, kan inte koncentrera mig. Allt på samma gång. Allt pga tandläkaren. Allt pga att det är Måndag och skolan börjar snart. Allt pga allt. Jag vill inte längre.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?