Galen. Stryper. Förstör.

Jag har aldrig gillat skolan. Är så rädd för att det ska bli som alla de andra gångerna. Om jag nu kommer in på skolan så börjar den nästa vecka. Bara tanken gör mig illamående. Bussen in och bussen hem. Lektionerna. Folket. Läxorna. Stressen. Upp tidigt på morgonen. Att inte få den sömn man så verkligen behöver. Tankarna innan man somnar. Nervositeten. Klumpen som följer med en dagligen. Sista dagen på helgen, tanken på att skolan börjar igen. Att det är en hel vecka tills nästa helg.
Allt gör mig galen!! Tankarna stryper mig. Klumpen förstör mig innifrån.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Johanna

Försök tänka positivt. Jag gillade aldrig skolan heller, inte förrän jag började på högskolan och nu längtar jag till skolan när jag inte är där. =) kram

2011-08-10 > 21:43:19
BLOGG: http://fotonochjag.blogg.se/
Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Det kommer gå jättebra ska du se!



Tänk positivt. Många kramar

2011-08-21 > 20:30:18
BLOGG: http://wiilow.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?