Första dagen i skolan

Första dagen i skolan gick helt okej. Börjar 8:20 imorgon så måste vänta i en halvtimma innan jag börjar. Vet inte vad vi ska höra imorgon i skolan. Vet bara att lektionerna börjar nästa vecka. Var jätte nervös inför skolan Imorse men när jag väl kom dit så kändes det okej. Lite smått nervös inför bussen imorgon bara men det kommer gå bra.



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Anonym

Snäckan jag är så glad för din skull. Det verkar som din medicin hjälper dig att fokusera. Skola utan nervositet.... Och inställd på bussen

imorgon.... Detta måste kännas härligt för dig.

Älsk di

2011-08-18 > 22:30:34

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?