110831

Sitter i soffan hos Lenny och Tess. Dom kommer hem vid 14 tiden. Sovit här inatt.
Vaknad vid 5 imorse utav att jag mådde illa och frös jätte mycket. Illamåendet är inte lika mycket nu men jag fryser bara mer och mer och hvudvärken har börjat komma. Så stannade hemma från skolan. Om jag mår bättre ikväll så åker jag till skolan imorgon. För jag vill inte att det ska bli som alla andra gångerna. Men nu ska jag titta klart på en film och sedan ska jag ta ut Alva lite. Vi behöver frisk luft.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?