110807

Söndag idag. om drygt två veckor börjar skolan. om exakt 11dar för att vara exakt. om jag nu kommer in.
Har städat mitt rum idag med lite hjälp från mamma. Har fixat med mobilen, lagt in låtar & bilder. Ska också försöka ladda upp bröllops bilderna. Kunde ladda upp en imorse men sen kom åskan tillbaka så var tvungen att stänga av datorn igen. Sitter just nu på mammas dator och har inte bilderna där i så kan inte ladda upp dom ännu. Är hyffsat pigg idag för att ha somnat vid 3 inatt och vaknat vid 8. Känns som klockan är 18 nu eler något men den är bara 14:30 ca. Hade tänkt titta på en film på tv ikväll men såg att jag redan sett den innan så det blir inte av. Men nu ska jag se om det jag lagt in i mobilen vill fungera och sedan ska jag blanda Skipbo kortleken för jag och mamma ska spela. kul kul.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



MADDES

Åh roligt med skipbo, var sjukt längesen jag spelade!

2011-08-07 > 17:40:43
BLOGG: http://maddisenj.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?