110802

Ska titta på The Contractor ikväll vid 21 tiden. blir inte av, ska titta på Sunshine cleaning istället.
Mamma hämte mig idag och sedan åkte vi in till stan, hämtade bror min och sen beställde vi mat. Har verkligen varit jätte varmt idag, tror det har varit över 25C. Precis kommit hem och tittar just nu på How I Met Your Mother, älskar den serien.

Glöm inte rösta på min bild, Maskros :D och du kan rösta varje dag också :D



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?