Jag förstår att

dsc01180 (MMS)

- Busan som liten, 2/9 2007 - Jag förstår att hon menade "titta matte, vad duktig jag har varit. Titta." och visst, hon var duktig. Men att ta ner en Fågel på Mitt rum när jag SOVER är inte okej. Och speciellt inte om hon jamar såsom hon brukar då hon antingen är hungrig eller vill ut. När jag vaknade trodde jag att hon var ute i hallen för hörde någonting krafsa, men när jag tittade var hon inte där. Gick in på mitt rum och hörde krafsandet igen, någonting slog i mitt nattduksbord så min första tanke blir "aha, hon är under sängen". Tänder lampan och lägger mig ner på mage och tittar under sängen, och japp, där är hon. När jag ser att hon leker med någonting så tror jag först att det är en strumpa eller något som jag tappat under sängen. Men märker att det hon leker med är levande. Det enda jag tänker på och hoppas är att det inte ska vara en mus eller liknande. Jag får flytta sängen och lägger mig på mage på sängen och tittar på henne vad det är hon har. Och, fick mig en liten chock, det är en fågel hon har tagit ner. Jag tar snabbt fågeln i handen, går upp till mamma och berättar vad som hänt och sen går jag ut och släpper fågeln vid en buske. Och detta var ännu en morgon då min älskade katt väcker mig. Fast kan ju lätt säga att Denna morgon var verkligen 'speciell'. Men mamma (jag) älskar dig ändå Busan! <3



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?