Territory

Snart börjar en film på 6an som heter Territory. Verkar verkligen vara en film för mig! :)
såhär står det när jag läser om den; En idyllisk flodtur i den australiska vildmarken förvandlas till en mardröm då någonting plötsligt sänker båten med våldsam kraft. En jättelik krokodil skymtar medan de överlevande turisterna lyckas ta sig till land på en ö mitt i floden. Men de är långt från säkra - snart går solen ned och tidvattnet börjar sakta stiga. Förr eller senare måste de simma i land. Denna filmen påminner mig lite om Anakonda eller vad den heter. Och jag tyckte Anakonda var bra och då borde nog denna också vara bra. Uppdaterar mer efter filmen.



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?