110415

Nu är jag hemma. Jag och mamma har hämtat bilen i Kristianstad och vi ska inom min bror innan vi åker hem. Vårt internet fungerar inte där hemma enligt mamma så när vi kommer hem ska jag kika på det och se om mamma kanske råkat koppla det fel eller någonting. Eller så var det kanske jag som drog ur fel sladd. Men ah, är hemma nu. Känns skönt. Ska iväg igen på Måndag och ska då hem på Torsdagen. Känns skönt att vara hemifrån nästa vecka också faktiskt.



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?