110413

Ligger redan i sängen, har lite huvudvärk så behöver vila. Och om jag somnar så somnar jag. Dagen har varit fin och inga problem alls. Lyssnar på något ljud som gnisslar typ, låter lite läskigt faktiskt... Väntar bara på att höra tåget igen när det kommer och går varje timma. Jag är en sån person som lyssnar på ljuden i min omgivning, vad det kan vara för någonting och var det kan komma ifrån någonstans. Men nu känns det som om jag skriver bara för att ha något att skriva om, haha. Lite bilder ska komma upp på bloggen i helgen när jag är hemma igen!! :)



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?