110409 x2

Det är Söndag imorgon. Denna veckan har verkligen gått snabbt. Mitt humör har gått upp och ner lika snabbt det med. På Måndag ska jag iväg. Var jag ska någonstans tänker jag inte berätta, det är min ensak. Vet inte om jag kommer blogga men förhoppningsvis kommer jag iallafall slänga in ett sms inlägg om dagen och berätta vad jag hittat på osv. Känns bra!



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Marie

Hoppas du får en trevlig resa.

2011-04-09 > 23:28:31
BLOGG: http://mariespyssel.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?