World Trade Center


World Trade Center - Twin Towers

Jaa... vad ska man säga?
Det är 9år sedan idag...

Och det är sjukt att det hände,
jag kan inte handligen i det hela men vad jag vet var det
en terrorattack. En terrorattack med samband till
Al-Qaida och Usama bin Ladin.

R.I.P dom 2 995 personerna
som dog denna dagen,
för 9år sedan!


Här har ni Händelseförloppet hur allting hände:

Klockan 08:46 lokal tid (EDT) - American Airlines Flight 11 flyger in i World Trade Centers norra torn (WTC 1).
09:03 -
United Airlines Flight 175 flyger in i World Trade Centers södra torn (WTC 2) i direktsänd TV.
09:37 -
American Airlines Flight 77 flyger in i försvarshögkvarteret Pentagon.
09:59 -
World Trade Centers södra torn (WTC2) kollapsar.
10:03 -
United Airlines Flight 93 havererar på ett fält i Somerset County i Pennsylvania.
10:29 -
World Trade Centers norra torn (WTC1) kollapsar.
17.20 -
WTC 7 kollapsar.



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?