"veckans inlägg"

Jag har funderat på att göra en "veckans inlägg"
och det handlar om att jag tänker låta ett inlägg i min blogg få mer "publicitet" än dom andra..
Och varför jag kommer göra detta är för att jag kanske skriver något viktigt som jag vill folk ska läsa och då kommer det inlägget bli "veckans inlägg".
Om jag kanske inte har någon "veckans inlägg" någon vecka så kommer jag kanske länka någon hemsida eller en blogg jag tycker folk ska besöka! (:

Och över min visningsbild i bloggen så kommer detta finnas,
och just det inlägget kommer nog vara där i kanske en vecka eller mer!
Ska försöka byta efter varje vecka! (:


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?