Två år sedan

Nu är det två år sedan du försvann från oss, lite över 10 på morgonen ringer mamma och säger att du inte finns mera.
Ja, helvete rent ut sagt. Jag minns känslan, när tårarna bara började rinna ner för mina kinder.
Jag minns att jag inte trodde det var sant, jag ville ju att du skulle klara dig.
Det finns egentligen ingenting att säga, eller jo, där ljög jag.
Det finns mycket att säga, men jag vet inte vad jag vill säga.
Jag träffade dig 5 dar innan du gick bort, och jag är så jälva glad för det.
Snälla, kom tillbaka? Vi behöver dig.
Du är så jävla saknad, och även fast jag inte pratar om dig
så ofta så ska du veta att ju mindre jag pratar om dig,
ju mer tänker jag på dig istället.
Vi älskar dig Kent, du finns alltid hos oss!

R.I.P Kent Franzén
21/02 1955 - 30/09 2008



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Anonym

så rätt du har mitt hjärta. så saknad han är. saknaden är hemsk. tur vi har varandra. jag finns här för dig, alltid. en kram är go när man behöver den. jag fick en av dig idag, och några väldigt underbara ord<3 tack Linnea för att du finns.

2010-09-30 > 21:49:54

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?