Faster and Faster


Egentligen kan jag inte så mycket om detta, men jag försöker iallafall..

Vet Ni hur mycket vi egentligen har förstört vår värld?
Vet Ni hur mycket som har förändrats?
Och nej...nu pratar inte jag om krig och sånt.
Utan jag pratar om att vi knappt har någon natur kvar,
vi hugger ner regnskogen, vi bygger jätte stora städer.
Vi tar inte vara på det vi har fått!

Jag kan inte detta så mycket, men jag vet att vi förstör vår planet.
Vi gräver efter olja, vi hugger ner träd, vi släpper ut massa avgaser.
Vår värld förstörs långsamt - och vi vet mycket väl om det!

I Fredags på en lektion vi hade så tittade vi på ett klipp som just
handlar om vad vi gör mot vår jord. Hur den har förändrats och sånt.
Och jag tycker ni verkligen ska ta er tid att titta på detta klippet!

Om ni verkligen visste hur mycket vi förstör vår värld, vi måste ta mera hand om den.
Vi kan inte hålla på såhär längre...


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Anonym

du underbara tjej. du tänker så djupt. du har så mycket känslor i din kropp o hjärna. undrar just vad du blir när du blir stor. miljöaktivisst kanse.

2010-09-26 > 10:09:27

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?