100928

Hemma idag också, hade jätte ont i magen igårkväll.. och jag vet inte varför!
Var hos läkaren igår och fick ta blodprov (gick hyffsat bra!) och sånt. men han verkade inte ha något speciellt att säga egentligen.
Vilket som helst, blir skola imorgon. Idag ska jag kanske träffa Emma, kontaktpersonen (: På Torsdag är det 2år sedan Kent gick bort, fyfan! Vill bara ta ledigt men får inte för mamma + att jag redan har missat traktorkörningen i skolan 4 gånger nu...
Men nu ska jag ta en Alvedon, får hoppas det hjälper mot magen!



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?