100926

Helgen har gått så himla snabbt, det är inte kul. Jag behöver mer helg, mer vila!
iallafall, har egentligen sov morgon imorgon men pga att det inte går någon annan buss från mitt till min skola så får jag aldrig sovmorgon! Är i skolan vid 08.30 och lektionen börjar 10.20, så får sitta och vänta..men det gör nog inget. Imorgon har jag också ridningen, ser fram emot det!

Skulle ju gjort min header i helgen men har gjort massa annat istället, lite viktigare saker.
Så får se när jag kommer igång med headern. Just nu behöver jag bara vila ut (:



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?