100915

Om 3 månader fyller jag år...
och det är inget man längtar till direkt.

Idag vet jag inte vad som händer, jag ska kanske beställa klippning den 20th. (Har studjedag) och jag tycker mitt hår börjar bli långt igen!
Vår lektion, Engelska, börjar om typ 10 minuter... och sen slutar lektionen vid 14 tiden & då ska jag gå till tåget.
Det har regnat nästan hela dagen idag, skurar av och på - fasn om det regnar när ag ska gå till tåget. Tar ju en kvart för mig att gå dit och om det spö regnar så kommer jag bli jätte blöt innan jag ens kommit fram till tåget! (:
Men nu måste jag logga, lektionen börjar snart! Hoppas ni har en bra dag utan en massa regn!


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?