100912

Outchh, skola imorgon. Jag är redan nervös!
Vi börjar halv ett och sen ska vi ha fotografering, hoppas vi slutar direkt efter det.
Pappa ska skjutsa mig till tåget imorgon och sen åker jag till Hoby (:

Jag ska rida imorgon också!, alltid lika roligt. Och man får hoppas att inte vi gör samma sak som förra gången, travar över bommar typ hela tiden. Jag tycker det är roligare att gallopera och så! (:
Hoppas er Helg har varit bra, för nu börjar veckan igen!



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?