blogg.se strular

Jag kommer inte in på min blogg?!!
alltså när jag skriver in " www.shadowzplay.blogg.se " på nätet så fungerar det inte, det står bara "404 Not Found" !!
Fan jag blir så jälva irreterad!! Och jag vet själv att jag inte raderat min blogg!!
Vad fan är detta?!!

Har skrivit in till blogg.se och sagt att det är något fel, så får se när jag får svar från dom!

EDIT; Märkte nu att när jag skulle titta på en kompis blogg så står det likadant "404 Not Found". KONSTIGT på högsta nivå!


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



jahwanna

gillar bilderna du har i headern!

2010-10-02 > 19:38:00
BLOGG: http://improveme.se/jahwanna
emma

ska du säga,jätte fin blogg har du ju :)

2010-10-02 > 20:15:25
BLOGG: http://emmajahnkes.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?